1/6/11

Το επόμενο βήμα...;


(Γράφει ο Βαγγέλης Βουρνάζος)
Θέλω να μοιραστω κάποια πράγματα που έχω στο μυαλό μου.
Για να έχουμε αποτέλεσμα σε αυτά που πολύ καλά κάνουμε και να μην φτάσουμε σε ακραίες καταστάσεις πρέπει κατά την γνώμη μου να γίνουν 2 πράγματα το συντομότερο δυνατό.
Πρέπει να γίνει κάποια πρόταση από...
οικονομολόγους-νομικούς-συνταγματολόγους για επαναδιαπραγμάτευση η διαγραφή (αν γίνεται) του χρέους. Αυτό πρέπει να γίνει άμεσα. Να έρθει αύτη οι πρόταση Σύνταγμα και μετά με την δύναμη του κόσμου να πάρει την θέση της στο κοινοβούλιο.
Δεν αλλάζει ο κλέφτης επειδή τον λες κλέφτη. Αυτοί δεν συγκινούνται.
Το άλλο ζήτημα είναι η δημιουργία ενός  Λαϊκού κόμματος. Μέσα από το πλήθος άνθρωποι που μπορούν και θέλουν να προσφέρουμε κανόνες δικούς μας. Για παράδειγμα να μην έχουν καμία συνδικαλιστική η κομματική δράση στο παρελθόν. Να έχουν κάποιο πτυχίο (εγώ δεν έχω αλλά θεωρώ ότι είναι καλό να είναι ένας πολίτικος μορφωμένος, παρόλα αυτά θέλω να βοηθήσω όσο μπορώ) και να έχουν δικαίωμα εκλογής για 2 τετραετίες. Μετά σπίτι και βλέπουμε.. 
Θέλω να γίνει μια κίνηση για την πραγματοποίηση τους εκεί στην πλατειά με το σιντριβάνι. Σήμερα-Αύριο  στις 8.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου