1/9/12

Έμεινε στην “απαγορευμένη” ραδιενεργό ζώνη για να φροντίσει τα ζώα


Ο σεισμός της 11ης Μαρτίου 2011 και το τσουνάμι που ακολούθησε οδήγησαν στην καταστροφή τριών ατομικών αντιδραστήρων στη μονάδα Νταΐτσι της Φουκουσίμα και στη διαρροή μεγάλης ποσότητας ραδιενέργειας.
Το εργοστάσιο σε ακτίνα 20 χιλιομέτρων εκκενώθηκε. Ογδόντα χιλιάδες άνθρωποι εγκατέλειψαν τις οικίες τους, αλλά ένας παρέμεινε...


Ο λόγος για τον Ναότο Ματσουμούρα που έμεινε πίσω για να ταΐζει τα σκυλιά του.

“Δυό τρεις μέρες μετά το ατύχημα άκουσα το σκύλο του γείτονα να γαβγίζει. Ήταν νηστικός, οπότε τον πήρα υπό την προστασία μου. Στη συνέχεια βρήκα και άλλο αδέσποτο σκύλο και μετά από ένα μήνα πέρναγα το χρόνο μου αναζητώντας εγκαταλελειμμένα ζώα” εξομολογείται ο Ματσουμούρα την ιστορία του οποίου έφερε στο φως το περιοδικό Colors.

“Υιοθέτησα σκύλους, γάτες, κουνέλια, κοτόπουλα, πάπιες, αγελάδες, αμέτρητα ζώα” συνεχίζει ο γενναίος Ιάπωνας.

Όσο για τη ραδιενέργεια, ο Ματσουμούρα λέει «δεν τη φοβάμαι, δεν μπορώ να τη δω και δεν πονάει. Ένας γιατρός σε ένα πανεπιστήμιο μου είπε ότι ήμουν πάρα πολύ ραδιενεργός, αλλά θα χρειάζονταν 30 χρόνια για να εμφανιστούν τα πρώτα συμπτώματα. Σε 30 χρόνια θα είμαι πάνω από 80. Είναι φυσιολογικό να πεθάνεις όταν είσαι 80».

Όσο για τη ρημαγμένη από τη ραδιενέργεια περιοχή ο Ναότο Ματσουμούρα προτείνει τη χρήση των αγελάδων για τον καθαρισμό της: “να βάλουμε τις αγελάδες να καταναλώσουν ραδιενεργό γρασίδι και στη συνέχεια να συλλέξουμε το κέσιο από τα περιττώματα. Όταν η περιοχή θα είναι ασφαλής, οι άνθρωποι θα μπορέσουν να επιστρέψουν”.

Πηγή: http://www.econews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου